پرنیا زیبای منپرنیا زیبای من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پرنیا

تولد 2 سالگی

1392/10/25 8:25
نویسنده : مامان و بابا
664 بازدید
اشتراک گذاری

پرنیا جونم تولد 2 سالگیت مبارک هوراهوراقلبمی خوام بگم که خیلی خیلی دوست دارم و از اینکه 2 سال از تولدت گذشت هم خوشحالم هم ناراحت از ایت خوشحالم که داری بزرگ و بزرگ تر می شی و من شاهد این روز های بزرگ تر شدنت هستم و از طرفی ناراحت که چه زمان سریع می گذره و این شیطنت ها و این شیرین زبونی هات تموم میشه کم کم و فقط خاطراتن که می مانند و بس....

برات اول از خدا آرزوی سلامتی و بعد موفقیت وخوشبختی رو دارم عشقمماچقلب

امسال متاسفانه نشد تولدتو بگیرم دختم منو ببخش از یه طرف مامان جون و بابا جون از مکه اومدن و از طرفی دیگه دارم وسیله های خونه رو کم کم جمع میکنم که به امید خدا بریم خونه خودمون تو هم چند روزی هست که مریضی و سرماخوردی و حال نداری ...راستی کادو های تولدتو عکس شو می گیرم و می ذارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شبنم
21 دی 92 0:22
سلام دوستان عزیز سایت ما در زمینه طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان، همچنین ساخت کلیپ برای کودکان ،آغاز به کار کرد ان شااله که با خواست خداوند بتوانیم رضایت خاطر شمارا فراهم کنیم با تشکر http://babyarts.ir در صورت داشتن هر گونه سئوال در این قسمت پاسخگوی شما هستیم: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=694608&PageNumber=1
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنیا می باشد