پرنیا زیبای منپرنیا زیبای من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

پرنیا

عاشقانه

1392/10/25 8:30
نویسنده : مامان و بابا
758 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم اول سلام بعدم منو ببخش که کم تر میام و خاطراتتو ثبت می  کنم اخه بیشتر ترجیح می دم توی دفتر خاطراتت اونا رو ثبت کنم با دست خط خودم نمی دونم شاید این جوری اگه روزی من نبودم  اینو با دست خط خودم و فقط برای تو ،همراه با تجربیاتم برات به جای بمونه.

اتفاقاتی که افتاد طی این مدت اسباب کشی کردیم و بلاخره رفتیم خونه خودمون گر چه من هنوز که هنوزه خونه مامانی رو دوست دارممژهو دایی جون هم  رفت سر کار ،خبر مهمه دیگه در مورد خودت اینکه حدود 10 روزی میشه که از پوشک گرفتمت و هنوز هم حواسم نباشه جیش میکنی جالب اینکه فرشو نجس کنی ازم می پرسی مامان فرشو نجس کردم شستی ؟همه چی می گی الا جیش تو ،خیلی سخته افسوسولی اخرش چی متفکرتورو خدا زودی جیش تو بگو الان 2 سال و 1 ماه و 25 روز ته... از شبا بگم که خیلی اب و شیر می خوری کاریشم نمی شه کرد شبا معمولا جیش می کنی و از سر پا کردنم بدت میاد و اینکه خواسته باشم بیدارت کنم بری دستشویی هم همین طور ،و از اون جایی که که صبح ها تا 11 و یا 12 هم  جا داری که بخوابی مجبورم پوشکت کنم شباابله

به امید روزی که جیش تو بگیمژهبای بای دختر ناز

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان کوثری
25 دی 92 14:14
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
سارا
24 فروردین 93 11:33
سلام هدیه سنیا تقویم سال 1393 با عکسهای کوچولوتون با گذاشتن لوگوی سنیا و قالب وبلاگ رایگان وسفارشی با طراحی ویژه سنیــــــــا..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنیا می باشد