پرنیا زیبای منپرنیا زیبای من، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

پرنیا

شال گردن

1391/8/30 0:45
نویسنده : مامان و بابا
224 بازدید
اشتراک گذاری

امروز۲شنبه و  ۲۹ آبان  بود قرار شد امشب بریم شب نشینی عمو محسن و فاطمه جون  . وقتی می خواستم جورابتو بپوشم پاتو بلند کردی تا جورابو پات کنم دختر زرنگ من تشویقوقتیم کت تو اومدم بپوشم با دست دیگت بای بای می کردی که سریع بریم دخمل من که دیرش میشه واسه بیرون رفتن ، وقتی رسیدیم  تو خوابیده بود ی بعد که بیدار شدی بازی گوشی کردی بعد از شام فاطمه جون کادو تولد یه شال  گردن  سوسنی هدیه داد خودش بافته بود خیلی خیلی قشنگ بود . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دخمـــــلی
30 آبان 91 0:54
پرنیا جون مبارکت باشه کاش مامانی عکس کادوتم برات میزاشتاینام از طرف من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنیا می باشد